Tuesday 15 May 2012

AKHIRNYA, MAHATHIR TEGUR MARINA ISU BERSIH 3.0!!!

KENANGAN ... Dari kanan, Tun Dr. Mahathir, Gambar di tengah-tengah ialah Marina Mahathir, dan Gambar dari kiri pula ialah, Tun Dr. Siti Hasmah Mohd Ali.

Baru baru ini, Pemimpin yang saya kagumi iaitu Tun Dr. Mahathir Mohammad telah dikatakan menjawab bagi membetulkan kenyataan Marina Mahathir (anaknya) berkenaan peristiwa perhimpunan BERSIH 3.0

BELIAU BERKATA ;

 " Ramai yang tercedera bukan dipukul oleh polis. Demonstran juga menyerang orang awam yang mereka fikirkan memerhati dan merakamkan apa yang sedang berlaku.


“Dan terdapat samseng-samseng yang dilatih khusus dari Pas yang memakai baju merah yang tugas mereka adalah untuk menggunakan kekerasan"


Mahathir berkata Marina yang menyertai perhimpunan Bersih 2.0 dan Bersih 3.0 tidak tercedera kerana dia tidak cuba untuk memecahkan sekatan yang diletakan oleh pihak berkuasa. Kiranya semua demonstran mencontohinya maka tidak ada seorang pun yang akan tercedera.


Mahathir juga berkata Marina tentunya mengetahui bahawa di tempat lain sekatan telah dibuang , cermin kereta polis diketuk dan dipecahkan dan kereta diterbalikkan.






No comments:

Post a Comment

KELAB PENYOKONG POLIS

GELOBANG ANAK MUDA