Thursday 22 March 2012

MILANI KARANBOJIE~

Milani Karanbojie. menulis ketika duduk berseorangan dan mendapat ilham. nama Milani Karanbojie menjadi pilihan utk nama Pena.

Malam itu,sunyi dan sepi. sejuk dan suram. hitam yang begitu pekat kerana malam,ihsan yang sedikit dari lampu jalan. hitam dan kuning malap menjadi latar belakang setiap malam. di lorong inilah Milani Karanbojie tinggal dan masih menumpang.
ketika mengelamun teringat di satu ketika. Usia remaja itu sungguh singkat. Jadi Milani Karanbojie berkongsi sedikit.

Boleh dinilai seperti orang yang tidak mempunyai matlamat hidup dan cita-cita adalah di antara mereka yang pandai menikmati erti kehidupan. Kebebasannya seperti layang-layang yang dilambung angin,sehingga sangat selesa didodoi awan. Mereka menghirup udara segar dengan tenang dan dalam. Makan sesuatu dengan penuh kenikmatan. Mereka kreatif kerana mereka meneroka di dorong oleh perasaan ingin tahu yang kuat,lalu mereka mencoba. Mereka berkawan untuk masa suka dan mereka jadi sendiri ketika di belenggu waktu sulit. Berjaya di sebalik usaha yang terkapai-kapai. Gagal di anggap kecil, kerana yang difikir tidak sampai kepada penghujung. Mereka bijak membentuk komuniti kecil dan menjadikan muzik satu bentuk kegairahan. Pasangan adalah hiburan, rumah sebagai persinggahan, kebendaan menjadi perbandingan, kebanggaan ketika melanggar apa yang betul, kehidupan di luar rumah adalah rumah. Kerana di situ dianggap sebagai kehidupan.

MILANI KARANBOJIE~ sekadar berkongsi 

No comments:

Post a Comment

KELAB PENYOKONG POLIS

GELOBANG ANAK MUDA