Monday 7 May 2012

Sarawak Intai Johan Paralimpik 2012 Di Pahang


Ahad, 6 Mei 2012. Negeri Sarawak berhasrat untuk terus mengungguli sebagai johan di Kejohanan Paralimpik Ke-10 di Pahang dalam bulan Oktober nanti.

Ahli Yang Berhormat Dr. Haji Abdul Rahman Junaidi ADUN N.4 Pantai Damai berkata, tidak mustahil untuk Negeri Sarawak menjadi johan buat kali Ke-10, setelah 9 kali Johan Paralimpik Kebangsaan.

“Apa yang penting ialah kerjasama dan tolong menolong diantara agensi seperti JBS, MSN, JKM, dan PESRON Sarawak perlu ada disamping kerjasama pemimpin-pemimpin sukan”,katanya.

Yang Berhormat Dr. Haji Abdul Rahman Junaidi juga menekankan perlunya perancangan yang rapi dan atlet yang berdisiplin dan berjiwa besar bagi mengibar bendera Sarawak di Pahang kelak.

Seramai 47 orang yang terdiri dari AJK PESRON dan wakil-wakil Persatuan Sukan dan atlit OKU telah menghadiri Seminar Pembangunan PESRON 2012 bertempat di Dewan Auditorium Kompleks Belia dan Sukan Negeri Sarawak.

TAHNIAH ... Yang Berhormat Dr. Haji Abdul Rahman Junaidi ADUN N.4 Pantai Damai bersama Pemangku Pengarah Jabatan Belia dan Sukan Negeri Sarawak menyampaikan sijil tamat kursus Seminar Pembangunan PESRON 2012 di Dewan Auditorium Kompleks Belia dan Sukan Negeri Sarawak

Turut hadir ialah Pemangku Pengarah Jabatan Belia dan Sukan Negeri Sarawak Tuan Haji Razali Mohamad dan Presiden PESRON Sarawak Encik Ahmad Othman.

No comments:

Post a Comment

KELAB PENYOKONG POLIS

GELOBANG ANAK MUDA